Blä.

Så, kom hem från vandringen idag. Kan säga att det inte alls var så trevligt som jag förväntade mig att det skulle vara. Själva vandringen tog 5 timmar. Kan ni fatta, jag gick i 5 jäkla timmar!! Hur är det ens möjligt?! Dessutom gick min grupp vilse en gång, vilket tog 40 extra minuters vandring. Vi gick upp och ner för berg, genom skog och hagar. Fyfarao. När vi kom fram blev vi introducerade till ett hus där vi tydligen skulle bo. DOCK, var det svinkallt, jättegammal och det hade INGEN el! Det var smutsigt och äckligt och jag lovar att det spökade. Vi valde sängar och sen gick vi ut och chillade ett tag med alla människor som var där. Vi lekte lekar och hade det helt okej bra. Sen på kvällen fick jag något känslomässit utbrott, jag mådde så otroligt dåligt. Alla gick mig på nerverna och jag ville åka hem så brutalt mycket. Men eftersom att vi var åt helvete var det ingen som kunde hämta mig. Det slutade iallafall med att jag lämnade min klass och äckelhuset och sov hos två andra tjejer i ett tält, vilket jag är glad över att jag gjorde. Kan säga att igår kväll INTE var en av mina bästar kvällar. Fyfan. 
 

Kommentarer
Postat av: annapanna

haha vilka gick du och sov med??? Fy låter inte som bästa dagen! glad att jag är här i soliga varma usa just nu :D

2012-08-31 @ 04:49:46
URL: http://annasiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0