Där jag hänger min hatt

Hejsanhoppsan! Jag känner att jag är ganska duktig på att uppdatera den här bloggen, eller vad säger ni? Det roliga är att jag vill uppdatera den, men jag lyckas ändå aldrig. 
 
Iallafall så har jag haft en ganska bra sommar hittills, dock så har vädret sugit. För första gången i mitt liv längtar jag redan nu till nästa sommar, vanligtvis brukar jag gå och tjata om att få åka skidor vid den här tiden på året. Fast just nu är jag inte alls taggad på att det ska bli kallt igen. Blä.
 
I förrgår kom Emelie tillbaka till Sverige. Så jag träffade henne igår, var otroligt trevligt att träffa henne igen! Idag ska vi ta oss in till stan och picknicka, vi tänkte egentligen hyra cyklar också, men sen insåg vi att man måste fyllt 18 för att få göra det, så det sög. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0