I know I can make it through

Då var det plötsligt sista dagen på sommarlovet. Så sjukt att det redan har gått 2 månader, känns mer som 2 veckor. Jag är så långt ifrån redo som man kan bli på att börja skolan igen. Orkar verkligen inte gå upp 05.45 varje morgon i 1 år nu. Det enda positiva med att börja skolan igen måste vara att träffa min klass igen. 
Annars har min sommar varit superbra. Har gjort så mycket saker som jag nog aldrig kommer glömma, även fast vädret inte riktigt har varit på topp. Kan inte vänta tills nästa sommarlov börjar. 
 

Kommentarer
Postat av: annapanna

Sv: I KNOOOOW hade de på träningen imorse!! aldrig haft på mig skönare träningsskor, men vill köpa ett par till att ha till vardags lol hehe!!

btw, den där bilden på mig....var inte smickrande, grr

2012-08-22 @ 06:40:17
URL: http://annasiri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0