28 december 2012

Idag var tredje dagen i rad som jag satte min fot i Täby Centrum, åkte in dit med mamma för att gå på Apple-support sak. Min dator vägrar att ladda ner nya Mountain Lion uppdateringen så vi skulle kolla det, men vi kom inte så långt i och med att killen som jobbade där ville att jag skulle göra en säkerhetsuppdatering först.. Jag passade iallafall på att köpa med mig en skjorta från Hollister, som jag velat ha ett tag. Blev även kallad för "hollister-nörd" för några veckor sen, vilket jag tyckte sög i och med att jag egentligen skäms över att handla på Hollister och försöker göra det så lite som möjligt, menmen. Senare på eftermiddagen åkte jag till Nejla och käkade pizza, sedan kom Amelia över och vi hade det mysmys! 
 
Random pixie from London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0