Äntligen jullov!

Idag fick jag äntligen jullov! Wiho, det är så skönt! Skolavslutningen bestod av att mina lärare spelade upp en återberättelse av varför vi firar jul, och det slutade med att de stod och dansade till gangam style. Ibland bara måste man älska mina lärare. Efter skolan gick jag och en del av min klass till Wayne Coffee, vi fikade och snackade ett långt tag, kändes som ett bra avslut på terminen. Sedan åkte jag ner på stan och köpte mig en klocka, och efter det åkte jag vidare till min frisör där jag klippte håret. Jag blev av med en del hår, även fast det är hemskt att mitt hår blev kortare är det ändå väldigt skönt att det är fräsch igen! (Y)
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så kul att du bloggar fortfarande linnea!!!

2012-12-22 @ 15:06:13
URL: http://sofiaeliasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0