Livet leker

Kylan har verkligen kommit upp till Stockholm nu, det var runt 15-17 minus hela dagen. Fryser ihjäl så fort man sätter foten utanför dörren. Och det vart ju inte bättre när jag kom till tågstationen och inser att mitt tåg är inställt = måste vänta på att nästa ska komma. Så där stod jag i 20 minuter och frös ihjäl. Jag var så nära på att bara vända och gå hem igen, menmen vad ska man göra. Efter skolan åkte jag till Hollister och köpte ett par nya jeans. Egentligen behöver jag inte ett par nya, men man kan aldrig ha för många jeans, right?
 
Imorgon har jag sovmorgon och börjar klockan 13.00. Så himla bra, ibland bara älskar jag min skola. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0