All these little things

Äntligen har jag höstlov, har kämpat så otroligt mycket den här första perioden i skolan och tycker att jag förtjänar att ta det lugnt ett tag. Började mitt lov med att ha Batman-maraton hemma hos Sigrid tillsammans med några andra tjejer i klassen. Vi hade det supermysigt, bakade pizza och pratade om allt som går att prata om. För att göra lovet ännu bättre åker jag till London ikväll tillsammans med mamma. Så jag försöker packa min väska just nu, det går inte så superbra då jag både hatar och suger på att packa. Tar pauser hela tiden och det slutar med att jag måste stresspacka allt i sista sekunden, och då glömmer jag oftast massa viktiga saker. Menmen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0