Girl on fire

Shophopp, händer inte mycket i mitt liv just nu, därför kan jag inte dokumentera något mer än vad som hänt under min dag, skitkul! Har precis tittat klart på Berg flyttar in, då hon besökte Henrik Lundqvist blev jag ju tvungen att titta med tanke på att han är supersnygg, hehe. Nu ska jag plugga franska, har franskaprov imorgon och jag måste memorera massa fraser som jag ska kunna översätta, så det är bara att mata. 
 
By the way så åker jag till Lodon om mindre än en vecka, weho. Känns så sjukt att det är så snart, när jag började räkna ner var det liksom 65 dagar kvar, vafan händer?! Tiden går så sjukt fort, och det känns inte riktigt som att man hinner med, som att dagarna bara springer förbi utan att man hinner ta vara på dem. Känns ju inte så jättebra.
 
Fina Pepsi, som jag red igår. Japp, superrandom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0