I Would

Är så trött just nu och funderar på att sova snart. Hade min första dag på jobbet idag, satt i kassan och försökte lära mig hur allt skulle fungera. Gick bra till slut, men måste bara lära mig koderna på alla grönsaker osv nu. Annas rullar livet på som vanligt, har inte fullt så mycket i skolan, så det är ganska chill. Skolan börjar även bli roligare på grund av vissa saker och det känns bättre att åka till skolan nu när man har något att se fram emot, lol  varför det är så är en hemlis.
 
På fredag har vi hälsodag i skolan, och då ska hela årskurs två spela bowling, ska bli spännande då jag suger på bowling, höhö. Sen i helgen ska jag ta det lugnt och träffa kompisar osv. Blablabla intressant inlägg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0