2012 - 2

Juli - Det var mitten av sommarlovet, och allt bara kändes så bra. Även fast vädret inte var det bästa var det ändå helt underbart att kunna sova länge om dagarn och göra precis vad man ville!
 
Augusti - Slutet av sommarlovet kom och jag passade på att träffa så många vänner som möjligt. Och jag passade även på att umgås så jag kunde med Emelie i och med att hon snart skulle åka tillbaka till Dubai. Sedan började skolan och jag åkte på en av de värsta utflykterna jag någonsin varit på; vandringen med skolan.
 
September - Jag fyllde äntligen 17 år, och det är nu bara ett år kvar tills jag är 18, woop woop! Annars var det en rätt ohändelserik månad, jag träffade kompisar och ja. Jag och mamma bokade även vår resa till London och jag var astagg.
 
Oktober - Det efterlängtade höstlovet kom äntligen och det var dags för mig att åka till London. Tyvärr drog jag på mig en förkylning i början av resan och jag var inget annat än trött under hela tiden jag var där. Men jag lyckades ändå ta mig runt på stan och hade det supermysigt iallafall! Utöver det träffade jag vänner och jobbade på Älvsjömässan med Nejla. 
 
November - November startade inte alls bra då jag först fick 40 graders feber och låg med det i en vecka, veckan därpå fick jag lunginflammation = jag låg i sängen i två veckor. Alltså hände egentligen ingenting alls i november förutom att jag äntligen fick mina Primeboots köpta och den första riktiga snön föll för året. 
 
December - December smög sig på och plötsligt börjar alla stressa över julklappar. Kan ärligt talat säga att jag inte köpte en enda, hehe, så jag slapp all stress. Jag spenderade månaden i Globen två gånger, vilket är mer än vad jag brukar göra på ett helt år, typ. Först Stockholms Horse Show och senare VIP-middag och julshow tillsammans med Nejla. Jag fick även min iPhone 5 och jag kunde dumpa min iPhone 4 som nästan slutat funka helt. 
 
Overall kan jag säga att 2012 kan ha varit ett av de bästa åren på länge. Jag gjorde så mycket jag är nöjd med, men självklart en del jag är missnöjd med också. Även fast jag har ett par dåliga minnen från året kan jag ändå inte låta bli att endast se det positiva, vilket jag tycker att man ska göra. Så tummen upp för det. (Y) Jag är väldigt taggad på 2013 och hoppas att det ska bli ett minst lika bra år som 2012, och jag ser fram emot det jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto och annat skoj!

Hej! Om du inte redan har anmält dig till dagens blogg hos mig, kan jag rekommendera att göra det! Du kan som pris bli länkad inför mina 200+ läsare! :)

Direktlänk: http://emmaaaolssons.blogg.se/2013/january/var-med-i-dagens-blogg-hos-mig.html#comment

2013-01-04 @ 14:35:46
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: Jouline

Åh tack snälla :) jätte snygga stövlar du visar här, skulle också vilja ha sådana!

2013-01-04 @ 14:40:39
URL: http://stylebyjouline.blostylebyjouline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0