2012

Tänkte göra en liten årsresumé på 2012. Kunde vara kul att se vad jag har gjort under året osv.
 
Januari - 2012 startade inte på bästa sätt. Jag hade dock en trevlig kväll framtills vi åkte in till slussen för att se fyrverkerierna därifrån. Men det var inte det bästa valet jag har gjort, dundundun. Januari var inte en så händelserik månad. Det enda jag minns från januari var när jag tog med mig Lukas och Nejla upp till kläppen en helg. Det var superkul och vi hade det jättemysigt!
 
Februari - Februari var ännu en ohändelserik månad, jag gick i skolan som vanligt. Träffade vänner utanför skolan och var i stallet som vanligt. Jag åkte till Kläppen över sportlovet, som jag alltid gör. Även Bea var där så vi åkte tillsammans några dagar, det var kul!
 
Mars - I Mars började snön äntligen försvinna och man kunde använda lite tunnare jackor. Jag träffade kompisar, gick på fester och levde livet som vanligt. 
 
April - I april började det bli riktigt varmt, vilket var superskönt! Emelie kom tillbaka till Sverige så jag umgicks mycket med henne och vi gick och såg Titanic på bio, vilket vi hade velat göra enda sen vi såg den för första gången då det är vår absoluta favoritfilm. Jag gick även på min första riktiga fotbollsmatch, det var Djurgården och något annat ointressant lag som spelade. Eftersom fotboll inte är min grej riktigt var det inte någon jag kände att jag ville göra om. Hehe.
 
Maj - Maj kom och äntligen var det bara drygt en månad kvar av skolan innan sommarlovet. Man kunde redan nu sitta ute i bara shorts och mysa. Det var även nu jag och Ida bokade vår resa till Turkiet, och vi taggade galet!
 
Juni - I juni var det utspring för studenterna och man kände hur sommarlovet bara kom närmare. Jag och Ida åkte till Turkiet, vi gjorde så många oförglömliga saker och vi träffade så mycket nytt folk vi aldrig kommer glömma. Turkiet resan var nog den bästa resan jag någonsin gjort och juni var helt klart den bästa månaden på hela året. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0