Bekännelser

- Något jag stör mig så brutalt mycket på är när folk tar bilder på sig själva i spegeln i ett badrum och toalocket fortfarande är uppe.
- De två ord jag hatar mest av allt är korv och näsborre. 
- Jag fyller 18 i år och jag är så sjukt tagg!
- Även fast jag tycker det är kul att festa måste jag nog säga att jag föredrar en hemmakväll med kompisar.
- Jag varken dricker eller röker. (Y) 
- Jag är bara 163 cm lång och önskar att jag kunde växa iallafall några cm till. 
- Jag har världens största crush på Niall Horan i One Direction, och jag ogillar mig själv för det. 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket, va glad jag blir :) Har du haft en bra start på veckan?? =) Kram!

2013-01-07 @ 20:46:13
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0