Wicked games

Har inte uppdaterat på länge nu och det känns som att jag faller tillbaka i min "aldrig blogga" svacka. Iallafall, så har det varit en ganska händelserik vecka. I onsdags var jag på intevju och fick jobbet direkt och igår tränade jag för första gången på ett riktigt gym i Sverige (gymmade i Turkiet i somras, swagster) tillsammans med Natalia. Det var kul och jobbigt, men jag tycker att jag får ut mer av träningen när jag tränar hemma, dessutom är det gratis. Idag har jag inte gjort ett piss, förutom att ta vara på min vilo/cheatday och ätit godis. 
 
Tänkte btw promota min och Natalias fitnessinstagram. @thefitswedes, följföljfölj!
 
Lite bilder från veckan. (Y)

Kommentarer
Postat av: Cenedra

Hej skulle vara jätte kul om du ville kolla in min ganska nystartade blogg! ha de bra :)
http://cenedralundblad.myshowroom.se/

2013-01-20 @ 01:15:03
URL: http://cenedralundblad.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0