Beggin' you

Tjenamors! Livet bara rullar! Nä inte riktigt, ligger hemma i lunginflammation och har gjort det i snart två veckor. Började med att jag fick småhosta när jag var i London med mamma, så jag gick runt och hostade hela resan och frös så fort jag kom ut. När jag kom hem från London fick jag feber, japp, 40 graders hög feber. Det låg jag och chillade med i en vecka, sen fick jag veta att jag hade lunginflammation så nu har jag haft det i en vecka. Så livet är inte alls på topp. Det har gått två veckor sen jag kom hem från London och jag har inte haft ork att packa upp min väska än, tragiskt. Är så himla nojig att jag ska missa massor i skolan också, sittar och mailar varenda lärare jag kan komma på och frågar vad jag missar. Åh jag orkar inte, vill bara bli frisk. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0