I'm trying to be okay

Idag lär bli en väldigt seg dag. Med tanke på att jag har missat så mycket i skolan kommer jag få sitta och plugga häcken av mig hela dagen, ska bli skitkul.. Är även ledig imorgon, så det får väl bli ännu en pluggdag. Ska nämligen skriva en uppsats på 5 sidor. Får 3 dagar på mig, känns lite småstressigt, menmen. 
 
Kom även på att jag inte har lagt upp några bilder från London än, dock kan jag erkänna att det inte är så superroliga bilder, ser typ ut som att jag har fotat Stockholm, förutom att det hänger brittiska flaggor lite här och där, haha. 
 
Och en tredje sak, One Directions nya album är såååå bra. Vad händer? Trodde helt klart att jag slutat lyssna på dem, men neeej, så fort de släpper något nytt fastnar jag lika hårt varje gång. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0