The end of the night

Sitter i min säng, lyssnar på One Direction (surprise, surprise), och njuter av att jag är ledig imorgon. Eller egentligen är jag inte ledig, men min skola har hälsodag och eftersom att jag har varit sjuk ska jag inte gå, hehe. Över till något annat; Skolan var tråkig som vanligt, de enda som lyser upp min vardag måste vara min underbara klass. Efter skolan åkte jag och Nejla hem till Rebecka, vi mös och fikade ett tag och sedan åkte jag och Nejla vidare till Sergel där vi tittade på Breaking Dawn - Part 2. Jag kan ärligt säga att jag inte alls tyckte den var så bra som alla snackar om, blev faktiskt väldigt besviken då jag förväntade mig något mycket bättre, det är ju trots allt sista filmen. Taylor var iallafall snygg som vanligt hehe. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0