Up all night

Det har snöat som bara den här uppe i Stockholm de senaste dagarna. Det är så härligt, jag älskar snö (till en början iallafall, hehe). Det enda minuset är att då jag går i skolan i stan måste jag gå igenom äckelslasket där. Men då är det ju perfekt att jag beställde hem ett par Hunterstövlar som jag kan plaska runt med i stan när det är dåligt väder. Jag hade egentligen bestämt mig för att absolut inte följa trenden och köpa ett par Hunters, men obviously klarade jag inte av det. 
 
Idag var ännu en bra dag, fick veta massa roliga saker i skolan som handlade om betyg som gjorde mig glad. Känns som att jag har fått motivation till att kämpa i skolan nu och allt känns så bra! Efter skolan tog jag mig ner på stan med Sigrid och Emelie där vi strosade omkring ett tag. Nu ligger jag dock hemma med huvudvärk, aka jag missar två roliga saker som jag skulle kunnat göra ikväll, menmen. Jag får väl ta och städa rummet istället, det skulle verkligen behövas.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0