It's the city of Angels

Insåg precis att jag inte uppdaterat något på ett tag. Men det beror på att jag har varit helt brutalt upptagen med skolarbeten. Känns som att skolan tar över mitt liv just nu, har knappt haft någon fritid alls på ett tag nu och har behövt avboka saker på grund av skolan.. 
 
Fyllde för övrigt år i onsdag, 17 barre vart jag. Wiho! Det var dock en ganska dålig dag, det regnade, pluggade hela dagen, och jag hade ont i huvudet. 17 är en ganska tråkig ålder dessutom, händer ingenting. Man bara väntar på att man ska bli 18. Men vad som gjorde min dag måste varit att jag fick en superfin videon av Emelie. Grät som en liten bebis när jag tittade på den. Världen bästa vän är vad hon är!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0