Play it all night long

Seg dag. Kom till skolan klockan 9.20 och åkte hem från skolan klockan 11.00. Kan varit den mest onödiga dagen någonsin. Ska jag vara helt ärligt tycker jag nästan dagar som denna kan vara jobbigare än riktiga skoldagar. Varför ska man behöva åka i en timme för att komma till skolan och sedan bara vara där under en lektion? 
 
Anywho, efter skolan åt jag sushi med Nejla. Skulle även träffat Bea, men med tanke på att hon slutar klockan tre, och vill att jag ska åka in och möta henne vid Slussen, kände jag att orken helt plötsligt försvann. Så nu ligger jag och chillar i sängen, funderar på att sätta på någon film och bara chilla. Senare ikväll blir det även träning, känner att jag måste komma igång med mitt hälsosamma liv igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0