At the end of the day

WOOHOO FREDAG! Det här är dock en väldigt ohändelserik fredag, mina planer blev inställa så nu ligger jag här och chillar. Woopwoop. Imorse gick jag upp 05.50 för att sedan åka in till skolan runt klockan 7. Åh vad jag älskar när jag börjar tidigt! Inte alls. Väl i skolan var inte min svenska lärare där, så vi satt och gjorde absolut ingenting i 2 timmar. Kändes så otroligt ovärt. 
 
Imorgon är det lördag (obviously) då ska jag träffa massa mysiga Vittra-buddys som jag inte har träffat på 100 år känns det som, så det ska bli jätteroligt! 
 
Nu ska jag fortsätta häcka och lyssna på musik. Byyye!
 

Kommentarer
Postat av: marina

Vad gör du? :)

2013-01-13 @ 13:26:11
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0